fredag 13. november 2009

Jeg er irritert.

Nå har jeg funnet ut av hvem som sladret på meg anngående røyken jeg tok sist fredag. Jeg hadde jo sluttet å røyke og gått uten i 2 uker. og på den fredagen så tok jeg 1 røyk. Mange ble sure på meg, og jeg skjønner ikke hvorfor :p .. Og selv om det er dumt og dårlig for helsa og dyrt, så bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Men! jeg syns uansett ikke den personen skulle sladret til mamma, siden jeg fikk faktisk husarrest og en gretten mor. Så neste gang jeg ser den dritt personen igjen, skal jeg ta en røyk og blåse i trynet på'n. siden nå ble jeg faktisk sur. Hadde ikke gjort noe hvis den personen som sladret sa i fra fordi han brydde seg om meg og ikke ville at jeg skulle begynne igjen osv. Men denne personen sladret på meg fordi han ville at jeg skulle kjeft. Jeg veit at dette ikke er så mye og bli sur for, men denne personen er jeg veldig glad i, og er en god venn. og jeg syns han skulle kommet til meg og sagt ifra, ikke mamma. Men uansett.. Mamma lurte på åssen det gikk med røykinga mi da. Og det går jo veldig fint. Men jeg skal festrøyke!;) Så det vil jo si at jeg skal røyke hver helg det da. Få se åssen det går :p Men nå skal jeg sove! prøve i hvertfall.. Også gleder jeg meg til i morgen, siden da skal jeg være med Julie og Thomas og spise pizza og kose oss. og så skal jeg til Gina og Guro og sove over der :D Natta<3