onsdag 27. januar 2010

Føler meg flink i dag!

Idag startet dagen med ikke noe forsovelse! Jeg kom tidsnok til skolen som var kjempe godt! Sikkert fordi jeg sov en del på natta. jeg har ikke pc for tiden siden laderen er gått i stykker. så får bare brukt den på skolen ved hjelp av Lisa sin lader :p ved 12 tida i dag gikk vi ned i kinosalen og så på to fyrer som sang og spilte gitar om Henrik Ibsen.. og jeg og Julie brølte ut i latter da han ene som sang satt bak i et hjørne og vippa fram og tilbake på en stol, med øynene lukket. Det så ut som han måtte bæsje eller noe. GUD og vi lo.. Etter forestillingen var ferdig ble Julie med meg hjem, også vant over a i mariokart. Så dro hun hjem.. Så da startet jeg med å rydde rommet mitt, og må si det ble drit fint!! har ikke hatt det så ryddig siden det ble pussa opp.. Og jeg har enda ikke sovet noe i dag etter skolen :p +++++ at jeg ikke har røyka. tror jeg egentlig kan slutte nå.. helt uten at jeg har tenkt over det har jeg faktisk ikke lyst på, og har ikke tenkt noe på det. så det er jo bra ;) Nå skal jeg tenne lys på rommet mitt, så skal jeg sette på en film og kose meg!^^ Så da sier jeg natta

-Janne