fredag 22. januar 2010

SNART HELG :D

Idag er det fredag! Min yndlingsdag. Siden da er uka ferdig, og det er helg. Nå har jeg igjen ca 4 timer :D Må si tiden går fort når man driver med noe man liker. I løpet av dagen har jeg tegnet en forside av bondlid prosjektet. Så nå mangler jeg bare og foliere og sette inn rapporten! Hmm.. tror jeg skal være hjemme i dag.. Siden jeg skal på Fredheim i morgen. Vi får sjå..
Jeg har blir mindre og mindre interresert i å blogge nå, siden som sagt har jeg ikke så mye å si hver dag. og det blir litt dumt å skrive blogg hvis det ikke har skjedd en dritt. Jeg har ikke blogget siden mandag, og det er 5 dager siden. og det har ikke skjedd noe i mellomtiden. Eller.. Var jo på Dokka med Juliane i går, også har vi hatt besøk av Morten (fetteren min). OG GUD og jeg ler av han til tider! Vi gikk tur med bikkjene. og jeg grein av latter og jeg holdt på å tisse på meg :( også når jeg ler mye mister jeg pusten, også mister jeg følelsene i henda. og det er jo smart når man går tur med en bikkje som drar som et helvette. Så det gikk ikke så veldig bra..
Nå skal jeg ha en sånn samtale med læreren min, fordi jeg skal få vite hvorfor jeg fikk den karakteren jeg fikk og hvordan jeg jobber osv. Det blir jo spennende-.-

-Janne