mandag 20. desember 2010

JANNE ER GLAD

Jeg har det helt supert om dagen! Alt er helt perfekt. Jeg har begynt å komme meg litt unna Dokka, og jeg kjenner at det hjelper veldig mye. Gjøvik er en fin plass og være på når man vil glemme gørre Dokka.
Var på julebord for litt siden, og må si at det ble drit bra. Aldri hatt det så gøy før! Og på lørdagen var jeg hos Line og feiret bursdagen hennes som egentlig er i dag, med bare go'folk. Hadde det kjempe koselig:)Etter hvert dro vi ut på Mama Mia. Men jeg var ikke der så lenge siden Alex kom og hentet meg, så ble med han på Saft på Gjøvik! Fuuun.
Føler at jeg bare gleder meg mer og mer for hver dag som går uten at jeg vet hvorfor. Jeg har også slutter å røyke. Vært 7 dager uten nå! Så er litt stolt over meg selv.. Liker den lykkelige følelsen jeg har nå, og håper jeg får ha den lenge. Den har jeg aldri hatt før tenk, så er veldig glad for tiden!:) hihi. OGSÅ ER DET SNART JUL. 4 dager igjen! Blir braaa, siden Sandra skal feire den med oss. Også skal Line være med til kirken! Også skal jeg feire lille julaften hos Petter, Gina og Guro:) Og på nyttårsaften BLIR DET SAFT. Jeg og Sandra skal ta av for å si det sånn..

<3