tirsdag 4. januar 2011

endelig er jula over

Nå er endelig jula over! ikke det at den ikke har vært fin, men juletida er allitd stress.
Så jeg ønsker alle et godt nyttår! Jeg har ikke noen nyttårs forsetter, fordi jeg ikke har noen rett og slett. For nå for tiden er alt bare godt, og jeg har ikke noe jeg trenger å love meg selv og slikt piss. Så deeeet.
skulle egentlig ønske jeg hadde tatt noen bilder på nyttårsaften, men kameraet ble ødelagt etter en del festing i jula. Jeg og Sandra har hvertfall hatt det heelt toppers, og tatt heeeelt av! ut på byen, bare oss to jinten, da kan det ikke bli bedre.
Btw så startet skolen igjen i dag, som var et rent helvette. Har ikke sovet i natt, så ble en smule overtrøtt på skolen, fikk kjeft av læreren fordi jeg og Line lo hele tiden. Sånn går're. Så blir digg å sove i natt kjenner jeg!
FORRESTEN. så skal faktisk jeg på spa på lørdag. SKIKKELIG SPA. ååh, gleder meg såå jævlig. Takk til Alex som tar meg med sier jeg bare <3

Ha en fin uke folkens.