mandag 10. januar 2011

Perfekt lørdag!!

har hatt en helt sykt fin helg! eller, lørdag var vel den aller beste. Da dro jeg og Alex på spa på Thon hotell! Heeeerlig! Vi startet med kurbad, champis og fruktfat. Så fikk vi kroppspeeling. Så fikk vi skikkelig annsiktsbehandlig. Så fikk vi massasje, og fy satan og det var digg. Før det ble vi forresten pakket inn i sjokolade. Også måtte Alex ha på seg sånn engangs tanga x) hohoo.. Men fy søren. Den beste dagen jeg har hatt på lenge. Var drit digg. Vi avsluttet kvelden med peppes. Egentlig så var planen og spise på Smak og Behag, 3 retters middag som var innkludert i prisen, men de dreiv med ombygging.. Men peppes var koselig det og :) Klokken nærmet seg 23 så vi dro ned på Saft og kjøpte en champis flaske og koste oss med den! Herlig kveld altså. Søndagen var også litt digg. Bare slækking hele dagen, også så vi på dragetreneren som var en helt konge film!
Så ble klokken 21.30 og måtte gå på bussen, til mitt kjære nydelige hjem.. not.
Neste helg blir det oslo tur! Blir hvertfall meg og Sandra. Alex og Joakim vet jeg ikke helt enda.. Deeet blir bra :D

- Janne