onsdag 12. januar 2011

Savner Poros!!:(

Sitter å ser på bilder fra Poros nå. Savner det så jævlig. Kan helt klart si at de tre ukene jeg var der, var de beste ukene i hele 2010. Så ser frem til å få tilbake de ukene dette året. Nå er det bare 7 mnd til jeg skal dit. Det vil si at det har gått hele 4 mnd!! Satan, og det har gått sakte egentlig. Litt rart å tenke på at jeg har tenkt tilbake på Poros hver dag i 4 mnd.
Husker da jeg og Kim skulle dra hjem. Og flyet hans gikk ca 5 timer før mitt, så jeg måtte vente alene i 5 timer. De er de verste timene jeg har hatt, siden det er da det gikk opp for meg at jeg skulle hjem.. til Norge.. til Dokka.. Så jeg var meget sliten da Mamma og Erland hentet meg på gardemoen, etter å ha grini 8 timer i strekk. Var mest lei meg for at jeg ikke kom til å se igjen de folka jeg kom til å savne på flere måneder. Og egentlig mest Kim for vi hadde det så jævlig morsomt! hoho. ååh, vil tilbake! IDAG.


Trygt å kjøre 4 stk på scooter. I fylla.