onsdag 23. februar 2011

EI GLAD JANNE!!!

weee, endelig har det blitt planlagt en ny Poros tur!! søren, og jeg gleder meg altså. Skal være med Thomas og Julie, og kan sikkert hende flere henger seg på etterhvert. Vi drar i August, og blir i 15 dager:) iiiih.
Det skal bli så jævlig bra! Så nå har jeg bestemt meg for å drite i russetida, og heller spare opp penger til Poros. De fleste syns jo det bare er dumt gjort av meg, siden russetida er noe som må oppleves, og er bare 1 gang i livet og blablabla. For meg er russetida oppskryt. Hvertfall her på Dokka. Og dessuten så blir jeg jo russ neste år siden skal gå påbygg. Så da blir jeg jo ordentlig russ, og ikke fake-svartruss.
hvem er ikke enig? Jeg har rett. :)
Ellers så kommer Alex hjem fra Budapest i morgen. Må si jeg savner han bittelitt så blir fint å få han hjem igjen!
HA EN FIN DAG.

-Janne



:D :D :D :D :D :D :D!!