søndag 13. februar 2011

Koooos

På lørdag dro jeg til Gjøvik og dro på bowling med Alex, Dan og Anette. Og må si at jeg hadde veldig uflaks. Tapte så jævlig. Jeg som er så jævlig klyse og sier at jeg skal gruse dem, så er det veldig flaut at jeg kom på siste plass. Men som regel, pleier jeg og være god i bowling.. Bare ikke da ; )
Så dro vi på peppes. Og jeg er sånn konkurranse menneske, så jeg må gjøre ting sist. Sær ting egentlig. Så Alex startet og ta fingeren sin over stearinlyset. Og da måtte jeg gjøre det, og jeg skulle gjøre det sist! men neida. Glemte å gjøre det når vi skulle dra.
Så dro Alex på jobb, og jeg hjem til han. Spilte monopol med søstra og broren hans, og jeg ble knust der og. Så DEN DAGEN var IKKE min dag!! ååh hater så jævlig å tape.
Idag er det morsdag, og jeg som er blakk stekte heller vafler som morsgave : )
Imorgen er det valentines day, så da stikker jeg til Alex og sover over til tirsdag, siden jeg har frii :D
har hvertfall hatt en fin helg.

Natta <3