tirsdag 1. mars 2011

Elsker Kevin James over alt på jord

Siden jeg skulle sove hos Alex igår, så dro vi innom platekompaniet og kjøpte ''Grown ups'' og en annen bra film. Grown ups var en helt KONGE FILM!! ååh, mest fordi at Kevin James var med i den. Han er helten min. hvertfall, så ambefaler jeg den filmen sterkt! Jeg hadde jo for store forhåpninger siden verdens morsomste skuespiller var med, så jeg ble jo litt skuffa da. Men sånn er det med alle som har store forhåpninger..
Nå sitter jeg å ser på kongen av queens som jeg aldri blir lei! har alle sesongene unntatt 8 og 9, og det er de siste. Så gruer meg enormt til jeg har sett ferdig de..
heh, er mange episoder jeg faktisk kan utenatt. Så jeg sitter å sier det dem sier liksom.. Kanskje et tegn på at jeg har sett det litt for mange ganger?
jajaaa.. Har ferie nå da. Godt å sove lenge i dag! Alex dro på jobb ved 08 tiden, og kom hjem litt over 17. Og jeg lå fortsatt å purka.. Digg. Færer av gårde igjen til Gjøvik i morgen. Weee.


Grown ups!:D


Mitt alt: Kongen av queens <3