søndag 8. november 2009

blogging.

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på blogging, siden alle andre driver med det. Så jeg fikk Julie til og hjelpe meg med å lage header og alt det andre, som ble veldig bra! Takk til Julie. :)

I dag har jeg hatt besøk av Guro. Vi har egentlig ikke gjort noe spesielt. vært en tur på Dokka, også hadde tenkt til å leie film, men både videon og narvesen var stengt. også har jeg og Thomas spilt litt gitar hero, mens Julie lagde blogg til meg, og Guro bare så på oss spille :')

Og nå bare venter jeg og Guro på at mamma og Erland skal legge seg, sånn at jeg og Guro kan få tv'n og se på en film eller noe slikt^^MEN! I dag har jeg faktisk drukket brus og spist godteri! det har jeg ikke gjort på sånn 3-4 uker, fordi jeg har hatt halsbetennelse og fjernet mandlene. Så det var veldig godt!:'D

Også fikk jeg en telefon i dag. Det var fra ei venninne jeg har vært uvenn med i et halvt år nå. Så nå er vi på en måte venner igjen :') blir spennenes og se hva som skjer. Vi fikk i hvertfall snakket ut om alt mulig, så vi er ikke sure på hverandre mer.

meen.. Nå skal jeg og Guro finne på noe gøy :D


-janne

Guro<3