søndag 8. november 2009

Sunday.

Jeg og Guro våknet klokken 15.00 i dag :o Og hun måtte hjem 15.45, så vi hadde ikke så mye tid til å finne på noe. Så vi fant ut at jeg kunne bli med Thomas bort til dem siden han skulle se fotball med faren til Gina & Guro. :) Når kampen endelig var slutt, hentet vi Julie og dro hjem til oss. Julie og Thomas var for det meste på rommet, mens jeg faktisk ryddet rommet mitt, OG ryddet i skuffene mine.. det er ikke meg i det hele tatt. så jeg er litt stolt av meg selv^^Også har vi en sånn dum regel, sånn at de vi har besøk av må hjem klokken 22.00. Så vi dro heller til en plass og satt i bilen og skravla, som faktisk var morsomt x) Julie hadde det i hvertfall morsomt, med å gjøre Thomas litt flau :') stakkars gutt. I morgen skal jeg på skolen da. har ikke vært på skolen på 3 uker, så skal bli godt og komme tilbake :D Nå sitter jeg og spiser varme rundstykker og hører på verdens beste sang!:D Hørte den først i stad når jeg var hos Gina & Guro.


Trykk her for å høre sangen