tirsdag 17. november 2009

:D

Gina & hamsteren min<3

Dick, som hamsteren min heter har blitt kjempe gammel! snart 3 år gammel, og levetiden til denne er 2 år. Broren hans som het Balla, døde i fjor, og det var kjempe trist. Måtte avlive den siden den hadde svulst, så jeg gruer meg kjempe masse til denne dør:( Jeg tør ikke å se inn i buret lenger, siden jeg er så redd for at jeg finner den død. Så jeg er glad jeg har Julie og Gina som holder han med selskap<3

Har vært med Julie og Thomas i hele dag. etter skolen så ordnet vi noen greier, også rett hjem til meg. Og da satt vi med hver våres pc og bare skravla og hadde det artig. Julie gjorde faktisk en del lekser.. ikke verst ;) Jeg har jo en prøve i morgen, og jeg har ikke starta og øve enda. jeg er sånn ''vente til siste liten'' type. Så blir vel ved2-3 tida jeg starter.. -.- Meeen.. vi var ute og kjørte litt i stad da. så dro vi opp til kirka og parkerte der, siden Thomas hadde så lite bensin. Også syns jeg det var så ekkelt og stå akkurat der, så vi skulle kjøre til en annen plass. og da satt vi oss fast, så vi sleit skikkelig med å få bilen utpå veien igjen. men gikk til slutt! Julie måtte sette seg inn i bilen og rygge, mens jeg og Thomas måtte dytte. Det gikk ikke når jeg og Julie skulle dytte x) så trengte nok en som var bittelitt sterkere. Men nå skal jeg spise havregryn og så pugge til den stygge prøva.

Julie var varm, og vi ville at isen skulle tine fortere. Så vi fant en fin løsning!
Og så blide vi er :D