tirsdag 17. november 2009

Dritt dag

Idag klarte og forsove meg! ikke at det er noe nytt men. Jeg slår alltid alarmen av i søvne, eller så tenker jeg sånn ''jeg kan jo bare strekke meg i 5 minutter'', også sovner jeg. Men! Med en gang jeg kom på skolen dreiv de andre med en prøve. så jeg ble jo glad siden jeg trodde jeg slapp unna. Men neida. jeg måtte da en annen prøve de hadde tatt mens jeg var sjuk. Jeg visste ikke at jeg skulle ha den prøva, så jeg var ikke forberedt i det hele tatt. Og når jeg var ferdig med den tok jeg prøva som jeg hadde øvd til i natt. Og når jeg var ferdig med den måtte jeg ta en gymprøve. Og jeg har jo ikke hatt noe gym dette året pgr av sykdom, så den gikk nok ikke så bra. Men husket litt fra i fjor da. Nå har jeg fritime, og Endelig så husket og og ta med ørepropper. Så klarte jeg selvfølgelig og ødelegge den ene proppen. dette er virkelig ikke min dag!!:( Også er jeg kvalm og veldig trøtt. Også får jeg sikkert annmerkning fordi jeg glemte hekle garnet hjemme... Kanskje jeg rett og slett skal skulke og dra hjem og sove til i morgen :) æsj.. jeg trenger virkelig noe som kan oppmuntre meg.

-Janne