mandag 30. november 2009

Det snør :D

Endelig så snør det igjen ute:D det har snødd mye før liksom, men det har blitt til sørpe og is nå. Jeg vil at alt skal bli hvitt. Veiene og trærne:) Sånn at man kan gå på ski og skøyter. og sleppe og tryne på glatt is og slikt. + at det nærmer seg jul, og da er det viktig at det er snø ute. Julen er ikke den samme uten hvit snø. ååh, jeg ble så glad da jeg så ut av vinduet mitt^^ at det snødde skikkelig! håper det snør i hele natt sånn at jeg våkner til at veiene og alt det andre er helt hvitt. så nå legger jeg meg. hihi, nesten alle skal tentamen i morgen, mens jeg skal bare ha 2 timer med naturfag :D og så skal jeg, Julie og Thomas til CC fordi jeg skal ordne noe greier. og jeg skulle jo egentlig handle noe for gavekortet mitt, men så hadde selvfølgelig Odin (hunden min) spist det opp.. Han er feit og dum. Skal til Julie i morgen også. Siden mora hennes er borte, så da skal jeg være hos hun til kvelden tipper jeg. Det blir gøøy:D jeg gleder meg skikkelig. er så lenge siden jeg har vært med Julie alene. også skal jeg få creme brulee *sikle* :D og få se på den nye rettetanga hennes!

-Janne