søndag 29. november 2009

Gratulerer med dagen, Julie :D

Julie har bursdag i dag! Og hun har gledet seg i over lang tid, og telt ned dager i over 2 måneder og sånt, så jeg tipper alle på hele Dokka vet at hun har bursdag i dag. Blir litt rart og ikke høre ''jeg har bursdag om 3 dager'' fra Julie mer x) Julie og Thomas kom og vekte meg i dag, også gikk vi opp og spilte litt mario kart. Og så spiste vi kake. Mamma sang bursdagsang for Julie og serverte kake x) Men da kom jeg på at jeg ikke feiret bursdagen min i år :o Jeg hadde bursdag den 6 sept, så blir kanskje litt forsent og feire den nå.. Men da får jeg feire ekstra neste år ;) I morgen skal jeg kjøpe bursdagsgave til Julie da. Hun får den litt sent, fordi jeg har vært litt treig.. men tror ikke det gjør noe:p Nå skal jeg gå opp igjen til Julie og Thomas.. så GRATULERER MED DAGEN, JULIE<3:D

<3


-Janne