fredag 20. november 2009

*Gjesp*

Nok en dag, klarer jeg og forsove meg. Uansett om jeg legger meg tidlig eller ikke, klarer jeg fortsatt ikke å komme meg tidsnok til skolen.. bah. Også klarte jeg faktisk og rive av en tast på pc'n min, siden jeg spilte tetris og ble litt for ivrig.. Den gamle pc'n min er det igjen bare noen få knapper på, siden jeg og Sandra spilte icy tower i timene og sånt. + at vi syns det var veldig gøy og rive dem av da :p Få håpe det ikke skjer på denne pc'n. Meeen.. jeg er skikkelig glad for at det snart er helg nå. Det skal bli så godt! *sove lenge* :D nå har jeg igjen 5 skoletimer.. Det er bare 3 stykker her, siden de andre er på utplassering. Skal jo det egentlig vi også, men vi har ikke funnet noen plass. Så vi må sitte på skolen og jobbe..
Jeg gleder meg kjempe masse til etterpå! siden da har jeg fått penger, så jeg skal ha en sånn ''janne dag''. Jeg skal ta annsiktsmaske, Selvbruningspray og stripe håret mitt. Er så lei av og bruke pudder hele tiden, og jeg klarer ikke å gå ut blandt folk uten. Har brukt pudder i noen år nå,og har aldri gått uten. Bortsett fra om sommern da jeg er brun, men bruker fortsatt litt da også. Så jeg håper det blir vellykket og det ikke blir som sist gang x) uff.. herregud, jeg er SÅ trøtt nå. har lyst til å sove :(

-Janne