torsdag 19. november 2009

CC og peppes

På skolen idag fikk vi besøk av sånne hospiteringsfolk. Men de fleste skulket så det kom bare 2 stykker. Heldigvis så var det ei jeg kjente fra før der. Så vi lagde kort og knyta tråer.. Yey, så gøy.... Vært på CC i dag med Thomas og Julie. Thomas trengte seg nye klær, så jeg og Julie ble med. Han kjøpte seg veldig fine klær^^ Etter shopping dro vi på peppes. det var kjempe koselig syns jeg. Og i dag kom jeg meg tidsnok til skolen, så jeg har vært veldig opplagt i dag:)
Til helga har jeg, Julie og Thomas bestemt oss for å finne på noe. Men vi vet ikke helt hva enda.. Kanskje det blir på hytta eller noe sånt. Det finner vi ut:P jeg vil i hvertfall finne på noe på lørdag! På fredag blir det sikkert vanking i Dokka med Juliane og Yvonn^^
Menne.. legger ut noen bilder fra idag jeg :)


Tuttut bil


haha, jeg måtte le litt av Thomas der xD


Lekerommet :D


-Janne