onsdag 11. november 2009

Skal jeg ta vaksine eller ikke?

Jeg lurer fælt på om jeg skal ta vaksina eller ikke? De fleste er helt hysteriske på å få tatt den vaksina, men jeg er veldig usikker.. Det er mange som har sagt til meg at jeg burde ta den, siden jeg har så dårlig immunforsvar. Men også er det den jævla sprøyta da, som jeg ikke liker i det hele tatt. Også snakket jeg litt med moren til Sandra om det, og hun ville heller bare bli syk en liten stund og la være og ta sprøyta. Det syns jeg faktisk ikke var så ille egentlig.. Men jeg kan nesten ikke bli syk igjen nå, siden jeg har gått glipp av så mye skole. Så derfor jeg vurderer å ta den. Jeg tviler på at jeg tør. Er så redd for bivirkningene, også er det faktisk noen som har dødd av den. Meeen.. mamma skal kjøpe masse vitaminer og slikt. jeg syns det skal holde jeg. Bare alle holder seg renslige og ikke hoster en annen person i trynet og slikt så går det som regel bra!;) Også håper jeg ikke Juliane har fått svineinfluensa:( Hun følte seg ikke så bra i dag, og hun så heller ikke så bra ut. Også er det Dæhli til helga, så får HÅPE hun ikke har den :') vi har gledet oss sånn til det. Blir ikke like mye liv når hun ikke er til stede!






-Janne