onsdag 11. november 2009

Fritime<3

Nå har jeg to fritimer, mens de andre har engelsk. Det er litt digg, men samtidig kan det være kjedelig. hvertfall når man ikke har pc.. Men nå fikk jeg en ny pc lader, så jeg er reddet :D I går fikk jeg ikke blogget fordi jeg sov. Jeg la meg klokken 17.30 og sov til dagen etterpå. Sprøtt og tenke på at jeg har sovet så lenge.. Menne.. Det jeg gjorde i går var å henge på videon med Sandra til bussen hennes gikk. og vi så på gamle bilder av oss, og fy fader vi lo! herregud. eg er glad jeg har forandret meg hvertfall!! Hun skal sende meg bildene, og da skal jeg legge ut et par.. Jeg skal til Sandra i dag da:) Vi skal spise lasagne og drikke julebrus.<3 Også blir det vel litt vanking på Dokka litt senere med Juliane og Sandra. :') Lenge siden vi har vært på Dokka sammen..

-Janne