tirsdag 17. november 2009

Takk for gode venner som får meg til å le

det er faktisk ikke bare meg som har vært gretten idag x) det var mange på videoen som var det også, så kanskje det er noe med været og gjøre eller noe sånt? men samma det. Jeg har hvertfall fått meg en god del med latter idag. Tror jeg aldri har sett en så morsom tegning før! Jeg dreiv og klagde over en ku jeg hadde drivi og tegna. så skulle Julie prøve og tegne en.. Jeg og Thomas fikk oss en GOD latter for å si det sånn! Også lagde hun en sau etterpå. Og den var like morsom x) Etter hotel cæsar gikk jeg på Dokka og møtte Juliane, Sandra og Yvonn. Alle lo hele tiden, uten grunn. heh, Sandra hadde kjøpt seg en rød leppestift. Også skulle hun prøve den da, og jammen tok det av! Tror halve trynet hennes ble dekket. Også dreiv Juliane og spiste nuggets. Også ville a ikke ha mer, så hun spurte om noen var sultne. Og alle kasta seg over maten hennes.. Stakkar :( men var koselig og se a igjen da. Hun har vært sjuk en god stund nå.. Men nå skal jeg sove! er faktisk trøtt.. Natta<3

Ku laget av Julie, forsøk 1.
Forsøk 2. (må si Julie er litt søt)