torsdag 19. november 2009

Etter jeg hadde pusset tennene mine og stelt meg, satt jeg litt på pc'n før jeg skulle legge meg. Og plutselig ble det spilt av en sang, som er KJEMPE lenge siden jeg har hørt. har ikke hørt den på flere år. Den sangen har jeg et minne fra. og det var fra faren min. Og jeg har ikke noe kontakt med han nå som er av mange grunner. Hvertfall.. Jeg skulle besøke Linda (Kusinen min, som bor i Røyken) så pappa måtte komme og hente meg. Og Linda og Line (som er den andre kusinen min) ble med. Vi stoppet på et gatekjøkken og der var det en spille automat. Pappa begynte og spille og spilte i en evighet. Så vi gikk til slutt inn i bilen og hørte på musikk. Så ble den sangen satt på på full guffe! og pappa kom ut og gikk rett inn i bilen og begynte og synge med. Han sa at vi ikke måtte spille den sangen uten han, siden det var yndlingsangen hans.Så vi hørte på den sangen på repeat hele veien fra Oslo til Røyken.
Var forresten på Milano i stad med Juliane og Andreas :) det var koselig^^ Men nå skal jeg sove. Siden jeg mååå komme meg opp på skolen i morgen. Gjorde ikke det i dag :p Nattaa

Ronan Keating-Father and son
http://www.youtube.com/watch?v=NP9oepqXwt8