mandag 23. november 2009

Wee :)

Har egentlig hatt det veldig gøy i helga! Hatt besøk av Mats fra lørdag til mandag:) På lørdag var vi på milano en tur og spiste med Julie og Thomas, og så dro jeg og mats hjem og begynte å drikke. vi skulle jo egentlig på fest, men vi fant ikke noen. Er så typisk meg. når jeg har masse drikke finner jeg ingen fest, men når jeg ikke har noe drikke er det masse fester liksom.. jæjæ. vi hadde det hvertfall morsomt da. Så på wrong turn 3 også. den var drit bra! På Søndag våknet vi klokken 18.00, siden vi hadde jo vært oppe hele natta. Og Mats skulle jo egentlig ta halv 9 bussen hjem, men så tenkte vi at han kunne sove over en natt til, siden vi ikke hadde fått noe ut av dagen :) Da så vi på en annen skrekkfilm. Laid to rest tror jeg den het. Den var jævlig ekkel! Vi fikk se liksom alle detaljene av det som skjedde. Og så så vi på Taxi 1 og 2. Og så la vi oss til og sove en times tid, siden klokken hadde blitt 06.00 og Mats sin buss gikk 07.45. Men så våkna vi ikke før 07.30 så det ble litt stress.. Jeg har faktisk fått rydda rommet mitt idag da! Var jo helt bomba her etter Mats dro x) var jo ølflasker og tomme røykpakker, masse glass og sånt. vi så faktisk ikke gulvet i det hele tatt. Så nå er det helt strøkent^^ så nå hører jeg på Endless-refleksjon som ble spilt av på replay hele lørdagsnatta x) Den er så fin. Også har jeg tent lys over alt:) syns det er så koselig jeg. Nå skal skal jeg se på fiiiilm. No reservation, som jeg har sett 100 ganger og er min yndlingsfilm<3

Skulle egentlig tatt sånn før og etter bilder x)

-Janne