tirsdag 24. november 2009

Gjøvik-Dokka-Endless<3

Jeg virkelig elsker sangen ''endless-refleksjon'' Jeg har hørt på bare den sangen helt siden lørdag nå. jeg syns den er SÅ fin! Ikke bare sangen, men teksten også:) og endelig har jeg klart og lære meg teksten utenatt. Har funnet en annen bra sang av Endless:) den heter ''for alltid''. den er også veldig fin..
Var med Julie og Thomas til CC etter skolen, siden Thomas skulle levere noen greier. også var det egentlig meningen at jeg skulle spørre etter sånn praksis jobb der, men det glemte jeg visst. Vi møtte på Mats der da, siden han jobber der. Det var jo koselig. Også spiste vi på burgerking.<3>
Jeg hadde det veldig morsomt på veien hjem! Det skal gjentas, Julie og Thomas. hohoo x) Litt senere kom Sandra til meg, og så dro vi på videoen. Juliane kom etterhvert:) Da videoen stengte dro Sandra hjem, og jeg og Juliane satt litt på med Thomas og Julie og kjørte litt rundt. Og etterhvert dro vi alle hjem.
hmm.. Jeg vil slutte HELT med røyken nå. Jeg har vært litt sløv i det siste og tatt meg en røyk iblant. Det ekke bra. og det gikk en god del med røyk i helga! så nå må jeg bli flinkere. Men er ganske vanskelig, egentlig. Siden de fleste jeg er med, de røyker. Og jeg blir veldig lett påvirket av folk. Jeg har hatt slitt en del med å slutte å røyke, så kanskje jeg bare skal gi opp. og bare begynne igjen, noe som er utrolig dumt. Men.. Det er så vanskelig og kutte helt ut liksom. Så vi får se hva som skjer. Nå skal jeg se på fleksneeeees :D:D:D hihi.



-Janne