søndag 20. desember 2009

4 DAGER TIL JUL

må si at denne helgen har gått utrolig fort! nå er det bare 4 dager igjen til julaften. og jeg gleder meg som en unge til å få juleferie.. Jeg trenger virkelig ferie fra skolen nå, siden jeg kjenner jeg har blitt skolelei. og det har vært en del skulking i det siste. Så det blir det nok slutt på etter nyttår også skal jeg bli flinkere på skolen. Det er vel egentlig nyttårs løftet mitt faktisk. + noe mer.. Orker ikke å si at jeg skal slutte og røyke, siden alle vet godt at jeg ikke klarer det x)
hoho. Også drar Julie til bodø på tirsdag. jeg misunner henne veldig! jeg har også lyst til å komme meg langt unna Dokka og se helt nye folk og ikke de samle gamle hele tiden. Men jeg kommer til å savne henne, selv om vi ikke har vært med hverandre så mye i det siste. Men blir rart og ikke se Julie sitte i sofaen med Thomas på en stund. Også må jeg vel knuse Erland og Thomas i mariokart alene :( jeg har endelig ordnet en julegave til a! Også mangler jeg gave til Mats, så spørs om han må få etter jul xD da har jeg vel fått litt mer penger også.. Har forresten hatt en kjempe fin helg med Mats<3 vi så 2012, og det ble en skuffet Janne! Den filmen var dårlig :( skjedde nesten ingenting. bare prating og lite handling :( nå skal jeg sende melding til Mats og be han ringe meg, og såå skal jeg legge meg til å sove :D