fredag 18. desember 2009

Snart helg :D

Nå gleder jeg meg skikkelig til i morgen! Da kommer endelig Mats og skal være her til søndag :') Blir nok bare en rolig helg med godteri og filmen 2012 på oss tenker jeg. Skal nok se flere filmer, men jeg gleder meg MEST til 2012, siden jeg tror nemlig på det som skjer da. Så jeg gleder meg veldig til og overbevise folk at det er sant det dem sier om det som kan skje den 21 desember 2012.. Idag har jeg hatt det veldig gøy faktisk. hadde kort skoledag også dro jeg og Juliane til CC. JAMMEN VAR DET KALDT DER!! Møtte Marthe Ingeborg og Heidi på bussholdeplassen, og så dro vi på cc. Der møtte vi Mats og Sandra :D Og jeg var kjeempe sulten siden jeg hadde glemt å spise frokost, så Marthe var så snill og kjøpte en pomfri til meg^^ Nå skal jeg sove så tiden går fortere. Natta<3

-Janne