lørdag 5. desember 2009

Diddy kong racing

Nå har jeg både Mats og Thomas nede på rommet mitt, og vi alle spiller diddy kong, unntatt nå da, siden nå blogger jeg :p Det er et spill man blir lett avhengig av ass. Og jeg er faktisk best i dette spillet. Thomas og Mats må ha hjelp av meg hele tiden.. hoho :) Jeg kjenner jeg begynner og bli veldig trøtt nå. sov ikke i går natt og kanskje jeg ikke får sovet i natt heller. Så det blir vel spennenes og se åssen det går med meg på festen i morgen. Kommer sikkert til å sovne med en gang jeg.. Begynte så vidt og se på taxi 3 i sta da, men så syns jeg den ikke var så særlig bra + at jeg begynte og melde med Julie, så jeg fikk ikke med meg så mye av filmen. JO! jeg og Julie KNUSTE Thomas og Mats i mariokart i sta! også måtte selvfølgelig Thomas slå av spillet, siden han skjønte at dem ikke hadde sjangs. Dårlige tapere ass xD
-Janne