mandag 7. desember 2009

^^

Nok en gang ble helgen utrolig bra. Det ble til at Mats sov over fra fredag til mandag denne gangen :p på lørdag stakk vi av gårde på fest. Og den ble utrolig bra! bortsett fra at jeg glemte igjen jakka mi + mobiltelefon-.- På søndag var vi skikkelig daffe, men det kom mye latter ut av meg og Julie da hun fikk sminke Thomas og jeg fikk sminke Mats x) Thomas ville ha hele pakka. Kjole og alle greier, mens Mats ville bare ha på seg pudder og knall rød leppestift. haha, herregud som vi lo! Jeg og Julie syns det var skikkelig morsomt, og vi tok en gooood del bilder :D nå orker jeg ikke og blogge mer, selv om jeg sikkert har mer og skrive.. Tenkte jeg skulle joine Julie og Thomas med å se jakten på kjærligheten nå, selv om jeg hater det programmet..

Så fin bror jeg har. han er som en søster for meg x)

Mats, neger :')




-Janne