tirsdag 29. desember 2009

God Jul

Kanskje på tide at jeg blogger igjen. Er en stund siden sist, og det har fortsatt ikke skjedd så mye.. Julaften var toppers! Hadde det kjempe koselig. Sto opp og fant strømpa med masse godteri i, og så så jeg på julebarne tv:) etterhvert kom Mats også spiste vi grøt. Thomas fikk mandelen i år! Og så dro Mats hjem ved 2 tida, og da dro jeg til kirken. Der var det kjempe koselig og jeg tente et lys for bestemor<'3 Og så fikk jeg masse fint! Fikk en kjempe fin ring av Mats :) Idag er det bare 2 dager til nyttårsaften, og jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal gjøre. Skal jo være med Mats, men vi vet ikke hvor vi skal være enda.. Julie kommer hjem snart også:D det blir stas tenker jeg.. Føler jeg trenger og prate med henne nå! så det skal bli godt å få a hjem :) Nå sitter Thomas og Kim på rommet mitt og spiller fifa.. tror jeg.. Jeg hadde egentlig lagt meg, men så våkna jeg igjen fordi jeg var sulten-.- I morgen kommer Mats også skal vi dra på cc og handle inn litt til nyttårsaften! så drar han til mora si og jeg hjem, så skal jeg på middag med han og mora på onsdag. det blir koselig^^ Nå gidder jeg ikke og blogge mer.. så jeg sier takk for meg, God Jul :D