lørdag 2. januar 2010

nytt år, nye muligheter

Nå er vi i 2010! og jeg føler at dette blir et mye bedre år enn 2009. jeg har i hvertfall fått en veldig god start :D Nyttårsaften ble drit bra. Feiret først hjemme, så dro jeg og Thomas til Juliane og Marthe Ingeborg. Der hadde vi det kjempe gøy^^og vi feiret Juliane sin bursdag! Hun ble 19 år :) Når vi hadde vært der en stund dro jeg og Thomas til Kim. Jeg tror jeg egentlig aldri har vært så glad jeg var den natta faktisk. Hadde venta på den dagen en stund for å si det sånn. Jeg ble singel igjen, som er jævlig digg.
Også kom Julie hjem i går! Det var veldig godt å se a igjen<3

Yvonn har bursdag i dag! Blir 18 år. Så skal opp til hun etterpå og drikke og feire, sammen med bare go'e folk^^ Så nå har jeg ordnet meg så det eneste jeg mangler nå er vel egentlig bare drikke.

-Janne