lørdag 12. desember 2009

OSLO

Idag har jeg vært i Oslo. Var med Mats og Thomas også møtte vi Julie der, siden hun var der med klassen sin. Så jeg og Julie gikk alene uten Thomas og Mats i noen timer, siden vi skulle kjøpe noe greier som dem ikke skulle se. Og det var kjempe koselig! Vi hadde det utrolig gøy:') også fikk jeg en drit FIN kjole av Julie. Tusen takk<3 Jeg sikler etter å prøve den igjen, men kjolen er hos Julie nå :( Så jeg gleder meg til å få den igjen. :D Også fikk jeg kjøpt meg et skjerf, også en julegave. hadde ikke så mye penger, så fikk ikke kjøpt så mye denne gangen. så nå mangler jeg bare 2 julegaver! Dem skal jeg kjøpe på tirsdag siden da skal vi til Oslo igjen. I morgen kommer jeg sikkert ikke til å blogge, og sikkert ikke noen dager etter det heller, siden jeg syns det er litt kjedelig. Sååem.. I morgen skal hvertfall Julie sove over:D:D Mats også da, men han sover over hver helg x) og det gjør ikke Julie. Det er veldig sjeldent, så det blir koselig:') Også kommer kanskje Juliane over på besøk også, fordi vi skal nemmelig drikke! Juliane har ikke drukket på flere uker, siden hun har vært sjuk og litt sånt, så det er på tide at hun får drikke:D Jeg savner å drikke med hun:( Hun er kul og feste med for å si det sånn!

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta litt bilder mens vi var i Oslo, men så glemte jeg kameraet hjemme. Men jammen var det koselig og gå i gatene der! var så masse julelys^^ Syns det skulle vært sånn i Dokka også, men neida.

-Janne