onsdag 16. desember 2009

Dagen i dag

tenkte jeg skulle blogge igjen nå, siden nå har det gått 4 dager siden sist.. Jeg har vel egentlig vært opptatt. vet ikke helt hva jeg skal skrive, for jeg føler at jeg ikke har noe spesielt å si. Jo, idag har jeg vært med Juliane og Julie på juleverstet^^ Det var egentlig kjempe kjedelig, siden det var helt fult der, så vi måtte se på film. vi så litt på alene hjemme filmen, også dro Julie til Thomas også dro jeg og Juliane på Dokka. Også var jeg på CC i dag, siden jeg skulle treffe Mats<3 Jeg gleder meg veldig til fredag siden da skal enten han sove hos meg eller jeg hos han:) Nå skal jeg legge meg har jeg tenkt. Selv om jeg VEIT at det er helt umulig fordi jeg driver og tenker på en ting.. tenkt på det i hele dag, men så kom Thomas ned på rommet mitt og jeg fikk tenke på noe noe annet og fikk heller en god latter x) hoho. NATTA :D