tirsdag 5. januar 2010

DET ER KALDT UTE.

Jeg er trøtt og sliten! OG TØRST.. Jeg forsov meg ikke i dag, selv om jeg godt kunne sovet litt lenger så tvingte jeg meg selv til å stå opp til rett tid. *stolt*. Nå har jeg 2 fritimer, og jeg har så lyst til å gå hjem og ta meg drikke også sove.. Men jeg orker ikke å gå helt hjem, siden det er iskaldt ute! Så jeg satster på at jeg får skyss hjem i dag. Og det er spådd at det skal bli -40 her etterhvert. Da blir jeg hjemme fra skolen og blir liggenes under dyna hele dagen. Digg :) I går var jeg på Dokka med Juliane, og når jeg skulle gå hjem igjen, begynte jeg nesten og grine. det var så kaldt:( Når jeg kom inn døra, så begynte bikkjene og hoppe på meg, som gjore jævlig vondt siden jeg var så kald på låra :( Så jeg gikk ned på rommet mitt og tok dyna over meg. Men det hjalp ingenting så jeg måtte sette meg opp med pc'n der foran ovnen. deet var godt!^^ Idag skal jeg og Julie kanskje finne på noe. Spørs hva det blir til, siden jeg vet ikke om jeg orker og gå ut i dag:( men kanskje hun kommer til meg eller jeg til hun.. Også skal jeg være med Sandra og feste i Gjøvik til helga. det blir vel på fredag siden på lørdag kan jeg ikke. Det blir braa :D nå skal jeg finne meg et morsomt spill jeg kan bli hekta på. talas..

-Janne