fredag 8. januar 2010

kakao og sjokolade<3

Det er digg med varm kakao nå som det er så kaldt ute! Læreren min var så grei og hadde kjøpt med kakao og sjokolade til oss, fordi de andre i klassa hadde gått fra bondeli og opp. Jeg visste ikke at vi skulle møtes på bondeli i dag, så jeg møtte opp i klasserommet-.- Men det var godt siden da slapp jeg og gå opp på skolen igjen. Jeg nekter og gå ute i denne kulda her. Og jeg kan nesten ikke vente på at skoledagen skal bli ferdig sånn at jeg kan gå hjem og ta helg!! Julie skal komme til meg i dag også sove over :D da blir det vel en ny runde med mariokart der jeg og Julie vinner, igjen.. sist vi spilte så spilte vi med Thomas og Kim. Og vi knuste dem så jævlig! Vi vinner over alle i det spillet :D nå skal jeg drikke opp kakaoen min også starte og jobbe igjen..

-Janne