mandag 18. januar 2010

Kjedelig helg!

jeg er ikke helt fornøyd med helgen. Jeg har hatt det kjempe kjedelig!! Det eneste jeg har gjort var å sitte på pc'n og knust Erland i mariokart.. Det var egentlig planlagt at vi skulle på bowling, men så fant vi ut at det passet bedre neste helg. Og jeg kan faktisk nesten ikke vente på at denne uken skal ta slutt! På fredag blir det vel bowling, og på lørdag fest. det er en stund siden jeg har vært ute og hatt det gøy. så kanskje på tide.. Og det blir vel med Julie :D og kanskje Thomas og Kim. I dag gikk vi 4 tur. Må si vi er veldig spreke! Hvertfall jeg og Julie, siden vi går tur ofte egentlig. Så når vi kom inn igjen etter et par timers gåing, var vi temmelig slitene. så vi rigga oss til i sofaen og satt på mariokarten. Jeg og Julie knuste Thomas og Erland selvfølgelig^^ Denne gangen med over 200 poeng. Ahh i morgen begynner jeg sent. Så nå skal jeg legge meg så jeg blir opplagt i morgen for en gang skyld. Men først skal jeg drive litt på fishville og cafeworld på facebook. Men det tar så jævlig lang tid, siden vi har så ''kjapt'' nett -.- dusteinternett.
Natta.

-Janne