onsdag 13. januar 2010

Da sier jeg god natt!

Klokken er 23.30 og jeg skal legge meg. Blir veldig stolt hvis jeg klarer og sovne nå.. sov ikke etter skolen i dag :o Så blir godt og få mange timers søvn.

Idag har Julie vært hos meg og Thomas. Først så knuste vi Thomas og mamma i mariokart, og så begynte vi å spille millionær, men så ga Thomas seg siden Julie juksa hele tiden x) haha. Også gikk jeg glipp av home and away i dag siden vi ikke har tv for øyeblikket. Og i dag ville jeg virkelig se det siden det var så spennenes i går. Så jeg måtte ringe Gina og høre hva som hadde skjedd.. Til helga så SKAL vi på bowling. Vet ikke helt hvem som blir med enda, men det blir hvertfall meg, julie og thomas. Det ser jeg veldig frem til, så skal bli godt og bli ferdig med denne dritt uka!!! I morgen har vi skole til halv 4. Torsdag er den kjedeligste dagen i uka.. Men nå skal jeg busselullan. Natta<3