tirsdag 16. februar 2010

Lillehammer

Jeg har vært på Lillehammer idag med skolen. Vi var og så på noe bilder som tok en halvtime, så fikk vi gå å vanke til bussen dro. Så vi fikk 2 timer på oss. Jeg fikk selvfølgelig rotet meg bort fra klassen min, så jeg ble med min gamle klasse. Jeg, Sandra og Tanja dro på peppes for å spise siden vi var skrubbsultne! og det var sånn ''spis hvor mye du vil for 99 kr''. Målet mitt var å spise 15 stykker, og det klarte jeg! Jeg spiste 15 og Sandra 13, og må si vi ble stappmette og kvalme! Vi klarte så vidt og gå etterpå. og bussen var et mareritt. Vi ble liksom mette etter det 5 stykke, så vi sleit veldig. Når jeg kom hjem, gikk jeg rett til senga mi og sov i 4 timer. hoho, det blir jo morsomt og prøve og sove til natten.. Nå som jeg har endelig klart og ordne opp den stygge døgnrytma mi

-Janne