mandag 8. mars 2010

Begynner å blogge igjen :)

Guri, nå er det lenge siden jeg har blogget!
Har nettopp hatt en vinterferie som var helt grei. Avslutta den med en fest hos Liv Anja som ble drit bra :) Møtte mange koselige folk, faktisk^^ Slenger ut noen bilder av litt av hvert som har skjedd i ferien. Var også hos Gina og Guro et par dager. Skulle til gamlestølen og stå på slalom på torsdagen, men det var stengt da vi kom dit-.- så en timers bomtur! Dagen etter dro vi heller til Spåtind, som var en knall dag! Sola varma sterkt som jeg likte veldig^^ Jeg gleder meg utrlolig til våren kommer, og i følge meg, så er den godt på vei! Begynner å bli pluss grader og veiene blir sørpete. Det liker vi :D Joo! Også var jeg på Dæhli, på russefesten som var begynnelsen av ferien. Det var et helvette! Var så masse dritt som skjedde. Men var masse annet som var artig^^
Men over til noe helt annet, så er jeg på røykeslutten igjen. Det har gått veldig bra! Og jeg håper jeg fortsatt klarer meg så fint:) Meeen.. Jeg har det veldig bra om dagen hvertfall^^




Biltur ama :)


Tina :D

Meg, Tina og Tina :)


Liv Anja :)