lørdag 27. mars 2010

Endelig

Det eneste jeg har å si nå er at kvelden/natta i går var helt perfekt! Nordsinni starta litt kjedelig, men så ble det bra til slutt! Alle jeg var med ble borte fra meg, så jeg satt meg ved en fyr. Så ble jeg kjent med han, så dro vi på ''nash'' hos en kompis av han. Var artig ja! fikk ikke tatt noe bilder, siden jeg glemte kameraet mitt hjemme. Jeg er helt lysvåken som jeg ikke skjønner, siden jeg har nesten ikke sovet. Og magen min har skikkelig fest nå, siden jeg har ikke spist noe siden middag i går. Og jeg har ikke matlyst i det hele tatt :( og jeg skal liksom på fest i dag og, så det kommer jo til å gå bra x) men fy fader jeg gleder meg!! og Julie skal være med oooog! Alt er som det skal være. Også skal jeg og Sandra møte 2 kompiser av oss fra Oslo, som vi ikke har sett på 2 år! Jammen gleder vi oss^^ uff, er helt gira jeg nå. Meen! Idag skal jeg hvertfall ha med meg kameraet! Jeg har ingen nye bilder av meg og Sandra. bare gamle! Og det samme gjelder Julie egentlig. Og herregud, jeg skal ha på meg de glatte skoa idag:( har ingen andre så må bruke de. Kan liksom ikke gå med joggesko.. Så det blir nok flere tusen blåmerker på meg jah.. yeey. Nå skal jeg gå opp på pc'n til mamma, siden jeg har ikke cam på denne. Prækas^^