mandag 29. mars 2010

Nå har jeg nettopp vært oppe å syngi hurra-sang for Thomas sammen med de andre. Han fyller 21 år i dag :D Så gratulerer med dagen til deg. Jeg vil og ha bursdag. fant ut at det bare er 155 dager igjen^^ Går fort da.. Idag er det mandag, og det føles som det er torsdag. veit ikke helt hvorfor men x) Var jo på Bergegarda på lørdag da, og var sånn passe fornøyd over kvelden/natta. Hadde det helt topp helt til veska mi som inneholdt kamera, mobilbatteri, parfyme, all sminka mi, og klær ble stjålet. Men så fikk jeg en melding i går om at veska mi har blitt funnet, men uten kamera og batteri. Og jeg som tok så mange fine bilder av meg og Sandra i går :( Og feste med hun igjen var bare helt supert! herregud, vi ga mange klemmer til hverandre iløpet av kvelden! Var så godt å snakke ut og være sammen igjen, som før. Ellers så var jeg for det meste på dansegulvet! Og det var veldig overraskendes at jeg ikke tryna en eneste gang! jeg hadde på meg de glatte skoa jeg hadde på meg forrige gang.. sikkert fordi jeg var litt obs på det. men, over til noe helt annet, så er Juliane og Marthe på vei til London nå. De skal være borte i hele ferien, så god tur til de, uten meg:( var egentlig meningen at jeg skulle trøkke meg inn i kofferten til Juliane, men det ble ikke noe av :( Så de skal sende et postkort!:D Jeg har egentlig ikke noe planer i påska. eller blir kanskje hyttetur på meg på onsdag med noen venner, men får se.

Thomassssssssssssss :D hurra for deg


Fikk stjelt et bilde fra Julie. Siden kameraet mitt ble stjålet-.-


herregud, for et stygt bilde! Men fy fader vi hadde det morsomt!
Love u.