mandag 22. mars 2010

Vil ha helg og ferie, NÅ :(

åhh jeg gleder meg sånn til denne uka har gått. Selvfølgelig kommer den til å gå treigt siden jeg gleder meg. Sånn er det alltid! Til helga så skal jeg på Bergegarda med 2 av mine beste venner, som er Mari og Sandra. Det blir så utrolig gøy og feste med Sandra igjen! Og Mari skulle egentlig være på sykehuset den dagen, men så fikk jeg meldig av hun ista at hun ikke skulle. Tror du jeg ble glad!:D Så det ser jeg skikkelig frem til. Også er det påskeferie da. Syns de 3 ukene har gått fort! skulle tro vinterferien akkurat var over. Men blir godt med en ferie til^^ Var forresten hos Kim med bare go'e folk å drakk på lørdag! Var kjempe koselig^^ Møtte Mailinn der, ei som gikk i klassa mi før :D Var egentlig meningen at vi bare skulle vorse der og så på fest på skogtun, men så viste det seg og være 25 års grense-.- Så vi stakk tilbake til Kim igjen og drakk videre, og så dro vi til Pål og drakk der også sovna vi der. Var skikkelig godt å bli vekt til en deilig frokost hvertfall!:)

Meg og Mailinn :D

Meg og Jørgen :D

Gitarspilling ^^


Kim & Mariii :D