mandag 15. mars 2010

Jeg vil ha sommer :)

Det er en ting jeg kom på her i sta! Juliane flytter til sommern, og tenk hvor kjedelig skoleåret mitt blir til neste år! Hvis hun er borte fra skolen en dag så er dagen så drit kjedelig for meg! Siden vi pleier alltid å møtes ute hvert eneste friminutt :( Men sånn blir det ikke neste år.. Veldig trist å tenke på egentlig. Meeen, Jeg kommer hvertfall til å besøke hun og Marthe veldig mye i sommer, siden dem skal flytte sammen til lillestrøm eller noe slikt noe. Husker ikke jeg, men langt unna Dokka hvertfall! Så jeg gleder meg hvertfall til å være med de og komme meg litt unna Dokka. Er jo lenge til sommern da, men går fort. 3 måneder igjen:D Denne sommeren kommer til å bli mye bedre enn den forige tenker jeg! Nå får jeg jo en sommer med Sandra og, og det fikk jeg ikke sist^^ Også skal jeg og Julie dra til Asker igjen, men kanskje være der lenger :) åhh blir digg! å ligge å sole seg på hvalstrand og bli brun! Det ser jeg svært frem til.


Hvalstrand<3