torsdag 1. april 2010

.

æsj, ekkelt å tenke på at ferien snart er over:( Idag er det torsdag alt! jammen har det gått fort. Igår var jeg på Dal, en bygdefest. Fy fader jeg hadde det gøy! Tror jeg dansa nesten hele tiden, og må si jeg ble god til å danse sving x) haha. Jeg ble henta klokken 2, så møtte jeg en venn utenfor mega og tok en røyk, så dro jeg hjem. og det var låst så jeg måtte klatre inn vinduet mitt. og jeg er ikke akkurat liten, så vinduet mitt falt av :( men kom meg hvertall inn x) Jeg var så sulten at jeg lagde meg ris og kyllingsaus x) Også fikk jeg en telefon om at det var nash like ved der jeg bor. Så jeg måtte bare skru av platene og dra.. Var en bra nash hvertfall ;) Idag er ikke formen helt på topp. har ikke stått opp fra senga enda, og ikke har jeg tenkt å gjøre det på en stund. Jeg må jo det etterpå siden skal være med en kompis og råne x) dette følte jeg ble et skikkelig dårlig blogg innlegg! herregud. skikkelig hulter til bulter. Men nå skal jeg nyte de siste dagene i ferien! Og kanskje ikke sove så langt ut på dagen hver dag. Bedre å få litt ut av dagen kanskje :p