fredag 7. mai 2010

Ny campingvogn!

Har faktisk en ting å blogge om, selv om det kanskje ikke er så spennendes. Men foreldra til Sandra har en skikkelig STYGG campingvogn! den styggeste jeg har sett hvertfall. og dem hadde tenkt til å kaste den. Men så tenkte jeg og Sandra, at kanskje jeg kunne få den. vi bare pusser den opp litt og gjør den kanskje litt finere. Så vi har tenkt til å male den lyserosa, og male på store blomster som skal være gule (så de matcher huset x)) Også har vi tenkt til å henge opp sånne koselige lamper rundt, også skal vi ha et partytelt til å ha rett ved siden av, så vi kan sitte å drikke og grille og slikt^^ Jeg syns i allefall det blir kjempe koselig, selv om det ikke blir den fineste vogna på jord. Mamma og Erland er jo helt i mot dette her, siden de har jo sett den og syns den er så stygg at den blir morsom. Så faren til Sandra skal kjøre den ned til meg, mens Mamma og Erland er borte, så skal vi male og pusse opp og gjøre den fin til dem kommer hjem, så kanskje dem ombestemmer seg x)