søndag 27. juni 2010

Prøver igjen

HEI IGJEN. Nå har jeg ikke blogget på noen måneder.. så tenkte jeg skulle prøve igjen!
Sommerferien er i gang, som er herlig! Selv om jeg har en døgnrytme fra helvette.. men for å oppsummere litt, så har jeg vært i Poros. Var med tanta mi og fettern min, og jeg kan ikke beskrive hvor bra jeg hadde det i løpet av den uka jeg var der. Hadde det kjempe bra!! Så nå har det blitt bestilt flybillett, så jeg drar tilbake den 5 sept og blir til den 23 sept. Skal være med en jeg ble kjent med nedi der som heter Kim. Så jeg skal da ta fly og sånt aleine siden vi reiser fra forskjellig flyplass. Og det gruer jeg meg litt til.. Klarer så vidt å ta tog. Sist jeg skulle ta tog, havna jeg i drammen og ikke i Oslo-.- Også har jeg jo bursdag den 6 så da får jeg feiret den der, også skal tante gifte seg den 18!!!!

Ellers i ferien har jeg ikke gjort noen ting. Fikk karakterene mine fra skolen i går, og jeg strøyk ikke i noen fag og ble overraska over resultatene! ble kjempe fornøyd.
Også må jeg si at jeg har fått de BESTE vennene i hele verden. Har det så bra om dagen pga
dem.<3


Morten, Kim og meg!





JULIANE<3


SIW, MOROKLUMPEN <3


WUHU


LINE SOM SKAL GÅ I KLASSEN MIN TIL HØSTEN, OG SOM ER HOS MEG HVER NATT OG SITTER PÅ CHATROULETTE, OG FORFØLGER FOLK. <3

kommer sikkert ikke til å blogge så mye, men prøve av og til. Nå burde jeg legge meg selv om jeg er lys våken..

-Janne