torsdag 1. juli 2010

Film - knekkebrød - iste, kunne ikke blitt bedre!

Nettopp sett en kjempe trist film! ''Kautokeino-opprøret''. Jeg grein som et rent helvette på slutten, og jeg var så sur. Typisk meg at jeg lever meg så inn i filmer..

Nå sitter jeg i kosedressen min å koser meg med knekkebrød med kalkunpålegg og ost. Det er det beste jeg vet! mmm.. også Iste<3 Har også tent lys over alt, så har det kjempe koselig nå ^^ Hører allerede at fuglene ute har stått opp, så kanskje et tegn på at jeg må legge meg snart. Men siden jeg er lysvåken skal jeg se på en film til. En action/Thriller som heter ''give'em hell Malone''. Hørt den skal være bra.. Er spådd sol i morgen så da blir det full solings og kanskje litt bading. Har enda ikke bada i Norge denne sommeren, så på tide. Natta :-)



-Janne