onsdag 30. juni 2010

WHAT TO DO?

Nei nå er klokka halv 7, og jeg så godt som våken! Nettop kommet hjem fra en kort tur på shell med Line, siden hun skulle ha seg juice, og jeg kjedet meg. Koselig å gå i regnvær, not..
Lurer jo på hva jeg skal gjøre siden jeg ikke har noen å prate med. Ånei, jeg kan ikke sove, for det klarer jeg ikke. Så har tenkt til å prøve å ikke sove etterpå, og heller være smart å snu døgnrytma mi. Lei av å sove bort alle dagene. Er jo tross alt sommerferie..
Fikk en telefon i sta, av ei venninne jeg ikke har pratet med på en stund. Hun lurte på om jeg ville bli hår modell. Jeg syns jo det var drit kult og lurte liksom på hva hun skulle gjøre med håret mitt. Neida, hun skulle lage bob frisyre på meg. IKKE FAEN tenkte jeg. Nå er ikke jeg den personen som banner, men bare tenkte det ;) ojoj, så spennende innlegg dette ble. akkurat som alle de andre.. Egentlig så skriver jeg bare for å få tiden til å gå.. og for å ha noe å gjøre..
OGSÅ en ting jeg lurte skikkelig på i sta. ''ratt'' er det dialekt? Ratt er jo det samme som 'sikkert', og jeg har sagt ratt i alle år. Men i sta fikk jeg en kommentar når jeg sa det. hm.. Prøvd å google det men det går jo ikke :p Ratt...... hmf! irriterendes..
nå fant jeg ut hva jeg skal gjøre. Jeg henter meg pepsi max, rigger meg til med family guy og slasker.. som jeg har gjort ellers i ferien.

.. 67 DAGER IGJEN <3