søndag 25. juli 2010

HEIHEI

Nå er det hele 41 dager igjen til jeg ER i Poros. Finnes ikke ord på hvor mye jeg gleder meg.
Snart er det bare 1 mnd igjen, og det går fort :)

Har funnet ut av hva jeg skal bli nå. ENDELIG. Jeg skal bli bartender!
Folk har spurt meg om hvorfor jeg skal gå Barne og ungdomsarbeider når jeg skal bli bartender? Jo det er fordi at jeg kommer ikke til å være bartender som 40 åring liksom. Så når jeg begynner å blir litt gammel kan jeg heller gå over til å bli noe annet innen for BUA.
Når jeg har fullført skoleåret skal jeg gå bartenderskolen i Stavanger, som varer i 4 uker. Gleder meg:)

Nå sitter jeg å ser på Amercian dad, og spiser brødskiver med salami. Som jeg egentlig ikke skjønner siden jeg HATER salami. Det stinker og smaker dritt men spiser det for det?.. jeg er rar. Har akkurat kommet hjem fra en tur i Dokka med Line. Hver natt så sitter vi på våres faste krakk som blir kalt ''rimi krakken''. Når vi kom dit nå, så var den helt stappfull med skrift. Vi ble så sinte, så vi skal male over!! :(


Boblejakke i midten av Juli? IKKE BRA.
(rimi krakken<3)