tirsdag 3. august 2010

2 uker igjen til skole, LITT OVER 4 UKER TIL POROS

idag er det 2 uker til skolen begynner. Eller egentlig er det 17 dager, men blir nesten 2 uker da. Gleder meg som en unge. Blir så gøy å gå å klasse med Line!!!! Og siden skolen har blitt bygd ut, har det endelig kommet ny kantine som er kjempe fin. Så da skal jeg, Line og Juliane sitte der hver dag i matfri. Det som også blir godt med skole, er at jeg kanskje har noe å gjøre om dagen. Sånn som jeg har det nå er bare kjedelig. Våkner klokka 18.00 ++ på kvelden, går å tar meg mat, legger meg igjen og slækker, så ut med Line, så hjem og sove til kvelden igjen. Sånn går dagene mine i ferien! kjedelig.....

Også er det ca 4 uker til poros!!! VIL DIT NÅ..
men! tenkt når jeg har kommet hjem fra Poros. Da skal jeg ikke dit igjen før til sommerferien igjen, som nesten er 1 år til :( Nå er det over 3 mnd siden jeg kom hjem fra Poros, og bestemte meg for at jeg skulle tilbake til høsten. Og de 3 mnd har følt som evigheter!! så kan ikke tenke meg å vente et helt år.

-janne