onsdag 18. august 2010

I WALK THE LINE

om 3 timer skal jeg stå opp å gjøre meg klar for skole! La meg tidlig i dag, og klarte å sove i 2 timer. Så nå er jeg helt lys våken og klarer ikke å sovne igjen. Fint at dagen i morgen ikke blir noe stress og jobbing.. Nå er det forresten bare 18 dager igjen til Poros. Herregud det går så fort :D
Idag har jeg vært med Line, Juliane og Siw, som var kjempe koselig. Lenge siden vi fire har hengt sammen. Det er det som blir så fint med å begynne på skole igjen, og være litt mer med venner. Denne sommerferien her har jeg for det meste bare vært med Line. Jeg gruer meg til folk spør oss hva vi har gjort i ferien.. men vi kommer til å gi en liten løgn på hva vi har gjort. Tørr faktisk ikke å si at vi bare har sovet om dagen og vært ute på rimikrakken om natten, selv om vi har hatt det ganske gøy!! hver gang vi har vært ute, har vi gjort noe kødd.

nå hører jeg på sangen som jeg HELE TIDEN hørte på når jeg var i Poros.


Nå skal jeg prøve å sove igjen, selv om jeg vet at jeg ikke klarer det.. Natta

-Janne